Alta alumnat al moodle i notícia d’interès

Benvolguts alumnes,

Des del centre us volem informar, en primer lloc, que ja s’ha donat d’alta a tot l’alumnat del centre a la plataforma moodle. Els alumnes nous, rebreu un correu electrònic amb l’usuari i contrasenya per poder-hi accedir; a la vegada, els alumnes antics manteniu les credencials del curs anterior. Qualsevol dubte o problema, us podeu adreçar al vostre tutor.

Per altra banda, també informar-vos sobre una notícia d’interès que relaciona el nostre centre amb la ciutat, ja què aquest any, degut a la situació actual, l’ajuntament ha cedit al centre un nou espai educatiu a l’edifici Bulevard.

Podeu llegir la notícia fent clic aquí.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *