Activitats especials per celebrar la castanyada/Halloween

Per tal de celebrar la festa de la castanyada i Halloween, durant aquesta setmana, s’han realitzat activitats especials amb els alumnes d’alguns dels cursos del centre.

Pel que fa als alumnes de competic 1 i competic 2, han desenvolupat un treball de cerca d’informació i imatges per internet sobre les festes de la castanyada i Halloween (quines activitats es solen fer per celebrar-les, menjars típics, països d’origen…). Amb tota aquesta informació, han desenvolupat un petit document per seguir amb la competència que s’està treballant a classe, l’editor de textos.

Per altra banda, els alumnes de GES 2 i Anglès 2, han celebrat la festa de Halloween fent una activitat d’aprenentatge sobre el vocabulari propi d’aquesta festa.

Cal comentar que tant els alumnes com el professorat que ha dut a terme aquestes activitats s’ho han passat “terroríficament” bé!