Activitats “Dia internacional de les dones”

• ANGLÈS 1:

Amb motiu del “Women’s day”, l’alumnat del grup d’anglès 1 va escoltar i treballar el vocabulari de la cançó You don’t own me de Lesley Gore. Vam analitzar la seva lletra amb un missatge d’emancipació amenaçada. Malgrat ser una cançó antiga, dels anys seixanta, segueix en plena vigència el seu missatge reivindicatiu i feminista.

• COMPETIC 1:

La setmana del Dia Internacional de les Dones l’alumnat de COMPETIC 1 va seleccionar algunes de les dones més rellevants de la història i en van fer una petita biografia amb el LibreOffice Writer. Seguidament van convertir aquests treballs a una imatge i ho van pujar a un mur virtual, el Jamboard. D’aquesta manera tothom va poder veure els treballs que havien fet les seves companyes i companys. Per acabar, en nou mur virtual, cada alumna va penjar un pòstit amb una frase destacada sobre les dones i el feminisme.