Participem del projecte Escola i Universitat a la UVic

Durant tres dijous, l’alumnat d’Instrumental 3/4 del CFA Montseny hem anat amb autobús fins a la Universitat de Vic per participar del projecte Escola i Universitat, una iniciativa que s’emmarca dins el projecte Creuem mirades, el qual té per objectiu fomentar un espai de diàleg i reflexió entre la universitat i les escoles de l’entorn amb la vista posada a la innovació educativa.

Un cop a la universitat, ja ens esperava l’alumnat de primer del doble grau de Ciències de l’Activitat Física i de l’Esport i Mestre d’Educació Primària. En una aula amb diferents grups reduïts, l’alumnat universitari ha intentat posar en pràctica allò que havia après en l’assignatura Didàctica de la Matemàtica. Així, hem treballat diferents aspectes relacionats amb les matemàtiques com l’ús dels euros en les compres o els percentatges.

Hem passat tres dijous molt interessants, amb nois i noies molt agradables, que preparaven les activitats en funció dels nostres nivells, que ens ajudaven a aprendre diferents conceptes matemàtics i de qui ens enduem record molt bonic. Esperem seguir dins aquest projecte el curs vinent.