Passegem per Vic i aprenem català

Com ja us havíem explicat en notícies anteriors, els grups de català hem estat treballant aquest darrer trimestre la ciutat de Vic, com a eix vertebrador per tots els nivells: Català 1, Català 2 i Català 3. Aprenem català alhora que descobrim la nostra ciutat. L’alumnat de Català 2 explica punts icònics. Se’ls escolta amb atenció, quina feina han fet! Tothom podem explicar alguna cosa, hi hem estat treballant. Pas a pas, sentint la ciutat més pròpia. Ara ja sabem que el primer dijous de cada mes podem visitar el MEV, que el Temple Romà té uns horaris públics sobretot a la tarda, que l’Oficina de Turisme és oberta i pública per tothom. Ens saluden els capgrossos! I un llarg etcètera que part de l’alumnat ha plasmat també als passadissos de l’escola.

Si voleu veure un vídeo resum amb imatges ben maques, podeu fer clic aquí!