XX Certamen de Lectura en Veu Alta

Durant el primer i segon trimestre d’aquest curs, l’alumnat de Cicle Mitjà i de Cicle Superior de la nostra escola ha estat treballant els llibres que es llegiran al Certamen d’enguany, corresponents a les categories de Grumets Vermells (Cicle Mitjà), Grumets Verds (Cicle Superior) i Timoners (Aula d’Acollida).

Aquesta és una iniciativa organitzada per La Fundació Enciclopèdia Catalana en col.laboració amb el Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya, que té com a objectiu principal el de promoure la literatura i la llengua per mitjà de la lectura compartida en veu alta.

Avui, 15 de març del 2024, s’ha celebrat la semifinal del Baix Empordà al TeMePé de Palafrugell. La nostra escola ha estat representada per la Lucía B., la Vera R., i en Karim C. Tots ells ho han fet molt i molt bé, i és per això que els volem felicitar per la tasca duta a terme.

Si us dirigiu a l’apartat “Multimèdia” – Fotografies generals, allà podreu veure algunes fotografies i la lectura dels nostres alumnes.