Piscina

Aquest projecte es porta a terme mitjançant dues activitats:

1. “APRÈN A NEDAR”: Adreçada als alumnes de Segon de Primària.

Amb l’objectiu general de possibilitar el coneixement i exploració del medi aquàtic es desenvolupen activitats amb dos ritmes, segons les necessitats i els coneixements previs dels alumnes: per aquells que no saben nedar, la campanya serveix perquè n’aprenguin i que assoleixin un domini del medi que els permeti fer-hi activitats lliurement; per als alumnes que ja saben nedar, la campanya els serveix per millorar el seu domini del medi i adquirir noves tècniques de natació. Totes les activitats són realitzades de manera lúdica i divertida.

És una activitat subvencionada: 10 sessions aniran a càrrec de l’Ajuntament i 8 sessions subvencionades per la Diputació de Girona dins del Programa Neda a l’Escola. Els beneficiaris, com cada curs, seran els alumnes de 2n curs de primària de la nostra escola i serà gratuïta per a les famílies.

L’activitat de piscina dels alumnes de 2n  ha estat subvencionada per la Diputació de Girona mitjançant el programa “Neda a l’escola”.

2. ” ACTIVITATS LÚDIQUES A LA PISCINA”: Adreçada als alumnes de Tercer fins a Sisè de Primària.

Com a activitats complementàries de l’àrea de l’Educació Física, l’escola organitza sessions a la piscina des de 3r fins a 6è de Primària. Aquestes activitats es realitzaran mitjançant jocs aquàtics i de coneixença del medi; jocs d’experimentació de noves sensacions i de diversos desplaçaments dins l’aigua.

Aquesta activitat està realitzada pel personal tècnic de la piscina amb la col·laboració del /la tutor/a corresponent.