Teatre

El passat dimecres, 29 d’abril, es va representar l’obra “Enmig del mar” al teatre de l’escola. Aquesta obra va ser protagonitzada per l’alumnat del taller de teatre del segon trimestre de Cicle Superior.… Llegeix més»