Què fem?

La nostra missió és gestionar, finançar i promoure una sèrie d’activitats que creiem que són molt importants. Destaquem:

✓ Promoció de la participació de les famílies dins la Comunitat Educativa potenciant la seva implicació en el funcionament del Centre, creant un espai que permeti als pares i a les mares reflexionar i opinar sobre el funcionament quotidià de l’Escola i sobre temes educatius d’abast general.

✓ Canalització d’opinions, suggeriments i propostes vinculant-les cap a fets i realitats.

✓ Administració dels recursos econòmics generats en benefici de tots els alumnes del Centre.

✓ Gestió i organització de les activitats extraescolars.

✓ Organització de la festa de final de curs i col·laboració en les que organitza l’Escola com per exemple la Castanyada.

✓ Tramitació de les sol·licituds de subvencions de l’Ajuntament.

✓ Tramitació de l’assegurança escolar de tots els alumnes.

✓ Subvencionar part d’una de les sortides a cada alumne en cada cicle.

✓ Participar de forma activa en el projecte DANSA COBOSMIKA.