Aula d’Acollida

El “PòdCA(s)T” vol ser un projecte potenciador de la llengua catalana. És un recurs pensat per desenvolupar amb l’alumnat d’aula d’acollida, ja que es creu que aquest és un vehicle motivador per treballar l’adquisició de la llengua catalana i, al mateix temps, la ràdio.

Els infants, a mida que van adquirint vocabulari, han de ser capaços de crear situacions comunicatives, i fer-los partíceps de la elaboració de diferents pòdcasts ajudarà a veure una finalitat a aquest procés. Al mateix temps, aquest projecte també vol aconseguir que els infants nouvinguts es sentin inclosos en el centre i tinguin el sentiment de pertinença de l’escola, ja que aquest fet afavoreix les actituds participatives i de cooperació envers la comunitat.

La idea principal, com s’ha dit anteriorment, és la creació de diferents pòdcasts relacionats amb l’escola, els quals s’aniran publicant al web del centre. La temàtica d’aquests pot ser diversa i anirà en relació amb tot allò que s’hagi treballat prèviament amb l’alumnat.

CAPÍTOL 1. ENS SALUDEM!

CAPÍTOL 2. EL MEU PAÍS!