Creiem que una AMPA activa i organitzada millora la qualitat del Centre Educatiu. És per aquest motiu que per poder treballar millor, els pares i mares de l’AMPA ens organitzem en Comissions. Cada comissió vetlla pel bon funcionament d’algun dels aspectes que afecten la nostra Escola.
Actualment, aquestes són les comissions de la nostra AMPA:
✓ Comissió Comunicació
Objectiu: Coordinar la comunicació entre famílies, l’AMPA i l’Escola, buscant de forma especial la implicació de les famílies i la transparència en la gestió de l’AMPA. Donar suport a la resta de comissions perquè la informació que necessitin donar a les famílies arribi de forma òptima.
✓ Comissió de Delegats
Objectiu: Nexe per a qualsevol comunicació entre l’AMPA, l’Escola i les famílies. Ha de treballar molt estretament amb la Comissió de Comunicació.
✓ Comissió Extraescolars
Objectiu: Coordinar i gestionar cada una de les activitats extraescolars, vetllant en tot moment per la seva qualitat i millora continua.
✓ Comissió Festes
Objectiu: Organitzar i coordinar totes les festes de l’AMPA, les quals es celebren fora de l’horari escolar (Sant Jordi, Fi de curs…). Col·laborar amb l’escola en l’organització d’algunes de les seves festes dins horari escolar (Festa Carnestoltes, La Castanyada…)
✓ Comissió Llibres
Objectiu: Estar en contacte amb l’Escola i el proveïdor de llibres per tal d’aconseguir un descompte en la compra de llibres, donació de llibres per la biblioteca de l’Escola…
✓ Comissió Subvencions
Objectiu: Sol·licitar i assabentar-se de tot tipus de subvencions que l’AMPA pugui presentar-se per tal d’obtenir ingressos extres.
Si voleu participar en alguna comissió, poseu-vos en contacte amb l’AMPA!!