GEP

PROJECTE GEP

Programa Generació Plurilingüe

El nostre centre participa per tercer any en el programa d’innovació educativa Generació Plurilingüe (GEP).

El GEP és un programa que té com a objectiu augmentar la competència comunicativa de l’alumnat en llengua estrangera i que consisteix en impartir matèries no lingüístiques en una llengua estrangera.

Les accions del programa GEP s’orienten, d’una banda, a incrementar el temps d’exposició de l’alumnat a les llengües estrangeres curriculars i, d’una altra, a acompanyar els centres educatius en el procés de desplegament i consolidació d’un projecte lingüístic plurilingüe propi.

La durada del programa és de tres cursos escolars. Durant aquest temps, docents dels centres participants amb una acreditació suficient de coneixements de llengua estrangera reben formació. Els equips directius, al seu torn, reben orientacions per a la implementació del programa en el centre, el disseny d’un pla d’acció i l’elaboració d’una memòria final.

Degut a la situació sanitària en que ens trobem aquest curs, només hem pogut mantenir la  sessió d’Educació Física en anglès a Cicle Mitjà. Puntualment també es podrà fer alguna sessió de Plàstica en anglès a Cicle Inicial (que lligarem a algun projecte concret).

L’escola ha apostat per participar en aquest programa perquè som conscients que per millorar els resultats educatius necessitem potenciar les habilitats lingüístiques i comunicatives.

Cicle Superior

English 5th graders Torres Jonama – Sites  English 6th graders Torres Jonama – Sites

Cicle Mitjà

Instruments