Introducció

L’AFA de l’Escola Torres Jonama de Palafrugell és una entitat sense ànim de lucre formada per tots els pares i mares dels alumnes de l’Escola que hi vulguin pertànyer.

L’objectiu principal és el benestar de tots els alumnes de l’Escola. El funcionament es basa en el diàleg i el treball conjunt amb la Direcció, el professorat i l’equip tècnic.

Els òrgans de l’AMPA són l’Assemblea General i la Junta Directiva. Per tal de guanyar operativitat en l’assoliment dels objectius que l’AMPA defineix per a cada curs, el treball dins de la Junta s’organitza mitjançant comissions integrades per tots els membres de l’Associació que hi vulguin participar.

Us convidem a tenir un paper actiu en el projecte Educatiu de l’Escola, i conèixer de prop què fan els nostres fills i filles. La nostra associació és de caràcter obert i participatiu i està sempre oberta a noves incorporacions.