Rossinyol

PROJECTE ROSSINYOL

El Projecte Rossinyol és un programa que es basa en la relació entre mentors (estudiants universitaris voluntaris) i els alumnes (de primària i secundària d’origen estranger). Així, es pretén establir una xarxa de relacions, un conjunt de pràctiques i de dinàmiques entre estudiants de diferents facultats de la UdG i alumnes d’origen estranger de les escoles i centres de secundària de les comarques de Girona.

La finalitat del projecte és afavorir la integració cultural, social i lingüística dels alumnes d’origen estranger i que la UdG i el conjunt d’institucions que hi participin contribueixin a la sensibilització entorn de la igualtat i la inclusió social.

CURS 2020-21

Enguany, de la nostra escola hi participa l’Edili Velázquez, una alumna de 5è. El Projecte es va iniciar el dia 20 de novembre de 2020 al Centre Municipal d’Educació, amb la presentació dels mentors i mentores a l’alumnat i les seves famílies. Ha fet activitats amb la Souhaila per anar millorant l’aprenentatge de la llengua catalana. El divendres dia 28 de maig es va realitzar l’acte de cloenda del projecte.

Aquí podeu veure el vídeo amb les imatges de les activitats realitzades durant el Projecte: