Taller d’hort (2n i 3r trimestre)

Durant el segon i tercer trimestre d’aquest curs, l’alumnat de 5è i 6è de l’escola, ha continuat amb les tasques d’hort.

Han seguit arrencant les males herbes, per tal de mantenir-ho net. Durant aquest període, han plantat enciams, faves, cebes, porros, escaroles, tomàquets, maduixes, … entre d’altres hortalisses i fruites de temporada. I també plantes aromàtiques com l’alfàbrega, menta, julivert, etc.

S’ha continuat portant un seguiment del creixement d’aquestes. S’han observat els seus canvis, des del planter fins a la recol·lecció.

Durant tot aquest procés, l’alumnat de 4t va poder visitar l’hort i gaudir de l’explicació d’aquest, per part de l’alumnat que en aquell moment estava realitzant el taller.

Durant el segon i tercer trimestre, han tornat a visitar els horts de les Arenes, on van poder gaudir de l’explicació del funcionament dels horts urbans i ecològics.

Ha estat molt interessant poder entendre com funcionen aquests horts i com es treballa la terra en cada estació.

L’alumnat es mostra molt participatiu i interessat.