Ciència en família (juny)

El Dissabte 04 de juny al matí es realitza l’últim taller de ciència en família, d’aquest curs escolar, a l’Aula Municipal de Robòtica. A continuació es fa una breu descripció del que es farà a cada taller:

• Taller 1 (de P4 a 1r primària): Natura connectada: Com que el dia 05 de juny és el dia del Medi Ambient, en aquesta activitat coneixerem l’equilibri dels diferents ecosistemes i els seus animals i la importància que té cadascun dels elements pel medi ambient. Descobrirem a través d’una dinàmica participativa els secrets dels ecosistemes que ens envolten.

• Taller 2 (de 2n a 6è de primària): SOS Crisi climàtica! Coneixerem les repercussions del CO2 i l’escalfament global en els nostres mars. Tot experimentant coneixerem què és l’efecte hivernacle i les diferencies entre els oceans àrtic i antàrtic. Prendre consciència de la importància de les nostres accions per protegir el medi natural.

TALLER DE CIÈNCIA EN FAMÍLIA – Cal reserva prèvia i que durant el taller hi hagi, com a mínim, la presència d’una persona adulta referent amb l’alumne/a. Per informació i/o reserves, cal trucar al: 972 30 43 45. en horari de dll a dv: 9:00 a 13:30h i de dll a dj: 16:00 a 19:00h