Taller de panellets
30/10/25Famílies,
Avui al matí, com ja és tradició de cada curs, hem fet uns tallers internivell de panellets! Grans, mitjans i petits ens hem ben barrejat, com la massa per fer els panellets, per fer uns deliciosos panellets d’ametlla! Ens han quedat boníssims! Des d’aquí volem donar les gràcies a les cuineres de l’escola que han cuit aquests panellets tan bons!
Si voleu veure les fotografies, podeu accedir-hi clicant la fotografia, anar a : “Fotos escola”, posar la contrasenya i accedir a la carpeta: “Castanyada”. Allà ens podreu veure ben enfeinats/des!
Halloween Rag (Superfilharmònics)
30/10/25Sortida a les Fonts del Llobregat i a la Cova de la Tuta
29/10/25Aquest divendres passat hem fet la sortida a les Fonts del Llobregat i la Cova de la Tuta. Ens han acompanyat els mestres del Camp d’aprenentatge de l’Alt Berguedà. Durant la pujada a la cova hem fet diverses parades per explicar el paisatge i el relleu de l’entorn i les característiques del poble de Castellar de n’Hug. Hem baixat el caminet fins a les fonts i allà ens han explicat la llegenda de l’origen de les fonts i també l’explicació científica del naixement del riu.
Per veure més fotografies cliqueu damunt de la imatge. Les trobareu a la carpeta P4_2025-26
La nostra setmana
24/10/25Aquesta setmana, a la classe dels Tamborets, hem continuat avançant en la situació d’aprenentatge: “Un tamboret per l’escola”, continuant amb les petites exposicions que fa cada grup, ensenyant-nos fotografies i objectes dels espais que visiten. La sortida setmanal al Lledó, aquesta setmana, ha estat dedicada a buscar fulles per anar “vestint” el nostre racó d’experimentació de la classe, a la vegada, que amb allò que observem i agafem, anem desenvolupant el pensament científic! Vam veure que la tardor avança i que cada cop, hi ha més fulles a terra! De fet, vam trobar una gran “piscina” de fulles! I per què passa tot això? Aquesta setmana, també, hem visitat la biblioteca de l’escola. Allà, l’Edi ens esperava per explicar-nos un conte d’un nen que volia atrapar una estrella! Al final, l’estrella que aconseguia, no era del cel! Amb això, i altres coses, hem anat vivint aquesta setmana!
Lina Klauss
17/10/25A I3 estem jugant amb l’art coneixent l’obra de l’artista Lina Klauss. L’artista Lina Klauss treballa principalment amb materials reutilitzats, especialment plàstics trobats a la natura. El seu objectiu és conscienciar sobre el consum i la contaminació, transformant residus en obres d’art impactants i acolorides. A la classe hem aprofitat aquesta part acolorida de les seves obres per treballar el color, dins i fora de la classe. De moment, hem creat una instal.lació, com ella fa, amb elements de l’aula i bases de cartró que hem pintat. Aquesta experiència ens ha permès treballar la identificació del colors, la classificació, vocabulari… tot evidenciant que l’art és una gran manera d’aprendre. A part, també, hem realitzat una sortida al Lledó per copsar el colors de l’entorn. Què farem a partir de les fotografies que hem fet??? Us ho anirem explicant! Avui, podeu veure aquesta petita instal.lació que hem fet inspirada en una de les seves obres.
Padrines, padrins, fillols i filloles!
09/10/25Avui hem viscut un dels moments més especials del curs: la primera trobada entre els padrins/es i els seus fillols/es. Ha estat una experiència plena d’il·lusió i emoció, en què els més grans de l’escola han conegut els nens i nenes que tot just comencen la seva aventura a aquesta, els petits i petites d’I3!
Aquest projecte vol ser molt més que una activitat puntual. Els padrins/es assumeixen un paper de responsabilitat i acompanyament, esdevenint una referència propera i amable per als més petits/es. Per la seva banda, els fillols/es troben en els seus padrins/es seguretat, confiança i un vincle afectiu que els ajuda a fer els primers passos dins l’escola amb un acompanyament d’infant, proper i sincer.
El més bonic és que, mentre uns comencen i els altres acaben el seu camí a l’escola, podran compartir aprenentatges, moments únics i records que quedaran per sempre. De la mà, viuran tant les primeres vegades d’uns/es com les darreres vegades dels altres.
Amb aquesta trobada iniciem un recorregut ple d’experiències compartides que a tots/es els faran créixer, en valors i emocions.
Podeu accedir a veure les fotografies clicant la imatge, escrivint la contrasenya de “Fotos escola” i accedint a la carpeta: “Padrins/es i fillols/es”-“Primera trobada”.
La nostra setmana
03/10/25Jornada convivència
02/10/25Primers dies
01/10/25Ara que, avui ja iniciem el mes d’octubre, i que ja fa gairebé 4 setmanes que ha començat el curs, podem dir que els petits i petites van fent-se seva l’escola. Amb el pas dels dies, han anat familiaritzant-se amb l’espai, materials, companys/es i mestres que els acompanyem. A pic a poc, el camí va essent més dolç. Alguns plors, tot i encara presents en alguns moments, troben més aviat aquell gest que els calma, les rialles van sortint, la curiositat pel que fem es va activant i el trobar a faltar aquell company/a va apareixent. Comencem a teixir vincles del que desitgem que amb el temps sigui una petita família! Aquests primers dies el joc, les cançons, els contes i la companyia han estat els protagonistes.
Clicant la fotografia, podreu posar la contrasenya i descobrir la carpeta: “Primers dies”, on trobareu alguns dels moments de joc viscuts aquestes primeres setmanes.











