PRIMER PREMI MSCHOOLS 2017

La nostra escola va ser guardonada el passat dia 1 de març amb el primer premi a l’escola més innovadora de Catalunya en el cinquè certamen MSchools organitzat dins el marc del congrés Mobile Learning Awards  del grup GSMA – MWC .

El director de l’escola , Francisco Salmerón , va recollir el premi de mans de la consellera d’Educació Meritxell Ruiz que va valorar molt positivament tota la tasca d’innovació educativa de les escoles catalanes.

L’escola va presentar un projecte relacionat amb l’us de la tecnologia Raspberry que facilita l’us d’ordinadors a l’aula de forma energètica i econòmicament sostenible . Aquesta iniciativa ja es duu a terme a l’escola des de fa tres cursos i s’espera poder continuar al llarg d’aquest curs .

US ANIMEM A CONÈIXER EL NOSTRE PROJECTE !!

JORNADES CULTURALS 2017

La setmana del 13 al 17 de març els nens i nenes de l’escola van celebrar les jornades culturals que aquest any tenien com a tema el món del cinema . Es van fer tallers relacionats amb aquest món :  el cinema de Charlot  , els musicals… Llegeix més»

Picalletres 2015

Hem tornat a fer el concurs del Picalletres amb un gran èxit de participació. Feliciteu als guanyadors i a tots els participants!