INICI DE CURS 2021-22

Comencem un nou curs amb molta il·lusió i amb energia per continuar el nou projecte de l’Institut Escola. Us passem aquest resum informatiu amb tot el que cal saber per començar i posar-se al dia. Aquesta informació també la trobareu a les agendes dels vostres fills i filles de Primària i Secundària.

Us informem que a l’escola trobareu els llistat de les beques de menjador, amb les compactacions proposades per l’empresa SEHRS FOOD que gestiona aquest servei, dins de la gestió unificada de l’Ajuntament de Sabadell.

Pel que fa  a les beques de material i llibres , encara no s’han fet públics els llistats de les sol·licituds que esperem ens arribin en breu. En breu rebreu una comunicació per Dinantia amb les quotes del curs actual que, com sempre, podreu abonar progressivament al llarg d’aquest trimestre.

Recordeu que les comunicacions les farem a través de Dinantia; aquesta eina és imprescindible per tal d’estar informats puntualment.

En el cas de comunicació urgent o administrativa podeu trucar per telèfon al 93.710.29.45.

Us desitjem a tots un bon curs .

ED

INFORMACIO 2021-22