ACTIVITATS QUARANTENA COVID-19

Seguint les orientacions del Departament d’Educació sobre activitats que poden fer els infants durant el tancament de les escoles a causa de la quarantena pel coronavirus, ahir dia 17 de març us vam fer arribar a través de Dinantia un document amb exemples de tasques que poden fer els vostres fills i filles a casa.

A més d’aquestes orientacions, els mestres de l’escola proposem a continuació algunes activitats concretes pels nostres alumnes, estructurades per nivells.

Us demanem que faciliteu que els vostres fills i filles puguin accedir al material i els enllaços web que us proporcionem, tots ells de caràcter educatiu, perquè puguin continuar aprenent durant aquests dies de confinament obligatori a casa.

Apart de les feines proposades, recomanem que els alumnes d’Educació Primària llegeixin una estona cada dia (amb llibres adaptats al nivell de cada alumne o alumna).

Al menú que teniu a l’esquerra, seleccioneu el curs del vostre fill o filla i accediu a les activitats que us proposem.

Aquestes activitats s’aniran ampliant a mida que passin els dies. Així que estigueu atents a les noves tasques que es vagin afegint.