SORTIDA AL CAMPUS ARQUEOLÒGIC

El passat dilluns 23 vam anar d’excursió al Museu  egipci de Palau de Plegamans i Solità. Vam poder fer d’arqueòlegs professionals tot desenterrant una fosa i un hipogeu, on vam poder obrir dos sarcòfags. Vam poder entrar i visitar la rèplica exacta d’un hipogeu amb tots els seus jeroglífics i dibuixos.

Aquesta sortida l’hem estat treballant durant tot el trimestre amb un projecte on hem après molt sobre Egipte. Hem fet papirs a anglès, hem fet un projecte d’investigació a medi, el nostre nom en jeroglífic a plàstica i, estem treballant la òpera Aida a música.

Els alumnes de 6è també van fer la mateixa sortida un dia després i han treballat igual que nosaltres tot el tema d’Egipte.

Per acabar la sortida, els mestres ens van dur a un parc molt xulo! Amb tirolines i un castell amb ponts penjats  i tres tobogans.

En conclusió, ha sigut una autèntica aventura!!! I la tornaríem a repetir!!

Els alumnes de 5è B.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *