EL PODCAST DEL SALLARÈS

PÒDCASTS EN CATALÀ: Som l’alumnat de l’optativa de Pòdcasts en Català de l’Institut-Escola Joan Salarès i Pla de Sabadell. Us volem presentar el nostre programa on farem entrevistes i explicarem curiositats i temes del nostre interès.
LA HISTÒRIA NO TÉ MEMÒRIA: Benvinguts al… Llegeix més»

PROGRAMA ÍTACA- UAB

El passat  dimarts 4 de juliol es va duur a terme l’acte de Cloenda del campus ÍTACA, on els joves de tercer d’ESO del nostre Institut Escola, la Nicole, la Noemy, el Sebes, l’Ismael i l’Amina , van presentar la feina feta durant la seva… Llegeix més»

CRÈDIT DE SÍNTESI D’ESO

Aquests dies a l’ESO, l’alumnat ha iniciat activitats prèvies del seu Treball de Síntesi. Un projecte interdisciplinari que permetrà al nostre alumnat ser molt creatius en la planificació, construcció i posada en marxa d’una màquina d’efectes encadenats. En acabar el projecte, s’hauran de lliurar… Llegeix més»

JORNADES CULTURALS 2023

FESTES I TRADICIONS CATALANES

Aquest curs hem pogut recuperar les jornades culturals després de tres cursos de impediments sociosanitaris. Hem celebrat les tradicions i festes de Catalunya, a través de tallers i visites dels castellers i de les Bruixes del Nord amb la seva espectacular… Llegeix més»

TALLER DE REFERENTS POSITIUS

Avui ens han visitat al nostre Institut Escola, uns models de referència vital que han explicat les seves vivències als alumnes del centre en una xerrada organitzada pel promotor escolar Ibrahim Bayer, referent del centre. Cadascun dels convidats i convidades han mostrat exemples de… Llegeix més»

NADALES 2021

Aquest any tampoc hem pogut celebrar i compartir amb totes les famílies del nostre Institut Escola el tradicional Concert de Nadal.

Però no volem deixar passar aquestes dates sense que la música i els colors vius de l’escola omplint els vostres ulls, així que aquí us deixem la nostra versió del Concert de Nadal on podreu veure gaudir els infants de l’escola amb les seves representacions. Que passeu una bona estona veient-los i BONES FESTES per tots !

NOTA: Per veure els vídeos només heu de fer clic a sobre del nom de les diferents classes del centre.

VIDEOS NADALES 2021

INICI DE CURS 2021-22

Comencem un nou curs amb molta il·lusió i amb energia per continuar el nou projecte de l’Institut Escola. Us passem aquest resum informatiu amb tot el que cal saber per començar i posar-se al dia. Aquesta informació també la trobareu a les agendes dels vostres… Llegeix més»

CONCURS DE DIBUIX

Els nostres alumnes de primer d’ESO són uns artistes ; aquí en teniu una mostra amb els treballs que han realitzat per presentar-se al concurs de dibuix organitzat per BBVA – Fundació Antigues Caixes Catalanes.
Entreu a l’ article i podreu veure una mostra dels… Llegeix més»

CONCERT DE NADAL 2020

Avui és el dia que fem el Concert de Nadal a la nostra escola, celebració que es realitza des de fa molt de temps. Malauradament, aquest any  no el podem celebrar com a tots ens agradaria, amb l’escalfor dels llums de l’escenari, els nervis del… Llegeix més»

NOU INSTITUT- ESCOLA 2020-2021

El director de Serveis Teritorials, sr. Jesús Viñas,  i el regidor d’educació de l’ajuntament de Sabadell, sr. Manuel Robles, ens han comunicat aquesta setmana que, per necessitats de la zona sud de la ciutat, es creu necessari que la nostra escola passi a ser… Llegeix més»

La transformació de l’escola

Com ja sabeu , la nostra escola està participant per tercer any consecutiu del projecte SAMSUNG  , aquest any amb la transformació dels espais de l’escola .

Us deixem aquesta petita mostra dels resultats d’aquesta transformació amb aquest carrusel d’imatges :