EL PODCAST DEL SALLARÈS

PÒDCASTS EN CATALÀ: Som l’alumnat de l’optativa de Pòdcasts en Català de l’Institut-Escola Joan Salarès i Pla de Sabadell. Us volem presentar el nostre programa on farem entrevistes i explicarem curiositats i temes del nostre interès.

LA HISTÒRIA NO TÉ MEMÒRIA: Benvinguts al Canal de divulgació històrica dels alumnes de 4t d’ESO de l’Institut Escola Joan Sallarès i Pla, i us volem presentar el nostre podcast “La Història no té memòria”. El nostre repte és intentar apropar la divulgació històrica al nostre entorn més proper. Explicarem els fets històrics i farem entrevistes a alguns dels personatges històrics que van protagonitzar aquella època.