Colònies PMOE ESO 2021

Dins del Pla de Millora d’Oportunitats Educatives (PMOE) els i les alumnes de 1r d’ESO del nostre centre han anat de colònies a la Masía Can Qué.

La casa és un masia del segle XII que està totalment restaurada i situada als afores del petit poble rural d’Esponellà, a la comarca del Pla de l’Estany.

Es troba en plena natura, en un indret on la vegetació i la fauna són molt diverses gràcies a la proximitat que hi ha amb el riu Fluvià. El tracte familiar és una de les característiques principals de la instal·lació, que us permetrà sentir-vos com a casa.

Els i les alumnes han fet moltes activitats i han gaudit de la natura, com podreu veure a les següents imatges que us compartim:

Fotos Colònies ESO 2021