Material escolar i ajuts

Quotes de socialització de material i llibres de text

PODEU CONSULTAR EL LLISTAT DE LES BEQUES 23-24 AQUÍ

LES FAMÍLIES QUE TENIU L’AJUT, CAL NOMÉS ABONAR LA DIFERÈNCIA DE LA QUOTA CORRESPONENT PER AQUEST CURS.

Les famílies que no estiguin d’acord amb la resolució poden presentar recurs de reposició, omplint una instancia general a qualsevol dels registres del Servei d’Atenció Ciutadana, en el termini d’un mes comptat des de la publicació de la resolució.

Aquestes són les quotes de material per aquest curs 2023 – 2024 :

EDUCACIÓ INFANTIL ……………….. 70 €

EDUCACIÓ PRIMÀRIA ……………… 120 €

EDUCACIÓ SECUNDÀRIA ……….. 140 €

EL MATERIAL INCLOU: QUADERNS, LLIBRES, MATERIAL FUNGIBLE I DIDÀCTIC, LLICÈNCIES DIGITALS, TALLERS I ACTIVITATS.

PAGAMENT ENTRE SETEMBRE I DESEMBRE DE 2023

MOLT IMPORTANT:

NO OBLIDEU POSAR EL NOM DE L’ALUMNE/A I EL CURS AL CONCEPTE DE L’INGRÉS /

NO OLVIDÉIS PONER EL NOMBRE DEL ALUMNO/A Y EL CURSO EN EL CONCEPTO DEL INGRESO.

En l’apartat BENEFICIARI heu de posar IE SALLARÈS I PLA.

PRESENTEU EL REBUT AL TUTOR O TUTORA

PER FER LES SORTIDES CAL TENIR AQUESTA QUOTA PAGADA. LES SORTIDES PUNTUALS S’ABONARAN APART.

NÚMERO DE COMPTE (BBVA) :

ES80 0182 8151 86 0201905699

El no pagament de la quota implica que no es podran fer totes les activitats, jornades culturals, treballs de plàstica i sortides de l’escola, ja que les aportacions de les famílies són necessàries per fer front a aquestes despeses.