TALLER DE REFERENTS POSITIUS

Avui ens han visitat al nostre Institut Escola, uns models de referència vital que han explicat les seves vivències als alumnes del centre en una xerrada organitzada pel promotor escolar Ibrahim Bayer, referent del centre. Cadascun dels convidats i convidades han mostrat exemples de superació i referents per l’educació dels infants.  Tant el José Córdoba , exalumne i pare del centre, músic de vocació i de professió, la Laila Moussafir, tècnica d’integració social, la Sanna Bouz, farmacèutica i viatgera, la Montse García, exemple de superació i de vitalitat, promotora educativa del Secretariat del Poble Gitano, la Ida de León, model i actriu, i el Jesús , mecànic de motos, ens han explicat el seu recorregut vital i professional, com a exemples de superació.

Ha estat un gran exemple per l’alumnat veure persones, algunes del barri, que han estat capaces de portar la seva vida com una construcció positiva que els ha portat a un destí feliç.  La voluntat sempre supera la capacitat, tot i que en molts casos poden anar juntes.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *