Història

La història de la nostra escola comença als anys cinquanta, quan al barri de Campoamor de Sabadell es va decidir fer una escola a la que poguessin anar-hi tots els nens i nenes del barri .

L’escola va rebre el nom d’un conegut industrial sabadellenc del segle XIX, en Joan Sallarès i Pla, que es va dedicar a la branca del tèxtil, una activitat que era molt usual per aquella època al Vallès, encara fins avui en dia.

Així el temps ha anat passant i per les aules de l’escola Joan Sallarès i Pla hi han passat molts i moltes alumnes i també molts i moltes mestres que han fet que la vida a l’escola continuï dia a dia, fins a convertir-se en un Institut- Escola.

L’any 2019, la nostra escola va celebrar el 60è aniversari de la seva construcció.