CRÈDIT DE SÍNTESI D’ESO

Aquests dies a l’ESO, l’alumnat ha iniciat activitats prèvies del seu Treball de Síntesi. Un projecte interdisciplinari que permetrà al nostre alumnat ser molt creatius en la planificació, construcció i posada en marxa d’una màquina d’efectes encadenats. En acabar el projecte, s’hauran de lliurar quatre productes finals, tots ells realitzats en grups de quatre persones, cadascuna amb un rol assignat. L’alumnat presentarà:

1-Màquina d’efectes encadenats utilitzant material reciclat o reutilitzat.

2-Vídeo editat explicant els mecanismes que componen la màquina i on es demostri que la màquina funciona.

3-Site de grup on quedi recollida tota la feina feta pel grup.

4-Exhibició pública del resultat.

En breu, presentarem les màquines del Sallarès!!!