UNA FIRA SOLIDÀRIA

La pandèmia que estem vivint fa que enguany l’escola no es pugui omplir de famílies, productes d’artesania, llums, pastissos i música per la Fira de Santa Llúcia. Malgrat això, no ho volem deixar de viure amb il·lusió i esperança. Per aquest motiu, enguany tot l’esforç que han fet els infants elaborant els seus productes anirà dirigit a quelcom més altruista: una fira solidària els beneficis de la qual aniran destinats íntegrament a la Marató de TV3, dedicada a la COVID-19.

Aquest any els productes no tenen un preu marcat sinó que sou vosaltres  qui els donareu el valor que considereu oportú. A partir d’avui dilluns 14 de desembre, i durant tota la setmana, trobareu una guardiola solidària a les entrades de l’escola on podreu dipositar els vostres donatius. Al comptador de la part inferior podeu veure quants diners hem recollit. Us animem a participar en aquesta acció solidària que enguany ens toca a tots!

Gràcies!

Fins avui hem recaptat: