CASTANYADA 20-21

La Castanyada d’aquest any ha estat una castanyada molt especial!!! Hem celebrat la festa d’una manera diferent i mantenint les normes de seguretat i higiene.

El divendres al matí van arribar les castanyeres de sisè i van oferir unes paraules als alumnes de tota l’escola, per grups i en hores diferents. Els van explicar que aquest any seria una castanyada especial, ja que no podrien repartir les castanyes de la manera tradicional. Els van proposar que sortissin a la tarda al pati, cada grup en una zona assignada i que allà trobarien unes activitats per fer i que si ho aconseguien, obtindrien un premi!

L’alumnat de sisè va estar preparant al llarg de la setmana tot un seguit d’activitats per celebrar la festa. Com que aquest any havíem de sortir al pati, cadascú amb el seu grup estable, els van preparar unes activitats per fer la festa més amena.

Finalment quan varen dur a terme totes les activitats van obtenir un paquet de castanyes confinades!!! Així doncs tothom va tenir les seves castanyes però amb seguretat!

Gràcies a tothom, sobretot a l’esforç de l’alumnat de sisè, va ser una celebració molt especial! Mireu les fotografies, no us ho perdeu!