I5- Juguem a nedar

Els nens i nenes d’I5 de l’escola un any més formen part del programa «Juguem a nedar». El programa ‘Juguem a nedar’ és una iniciativa del Patronat Municipal d’Esports que facilita a l’alumnat d’I5 o 1r de primària de totes les escoles de la ciutat un curs gratuït de natació a les piscines municipals.

Cadascuna de les 30 sessions de què consta el curs són de 50 minuts de durada. El programa no només permet als infants millorar la seva adaptació al medi aquàtic, sinó que els permet guanyar confiança i millorar els hàbits i l’autonomia.

Els nens i nenes d’I5 un dia la setmana acudeixen a les instal·lacions municipals de Riu Clar on gaudeixen d’aquesta enriquidora activitat. Us deixem algunes imatges.