Espais d’aprenentatge a Educació Infantil

El treball mitjançant els espais d’aprenentatge consisteix, bàsicament, en una manera diferent d’organitzar els alumnes d’I3,I4 i 5, l’espai i els materials per tal de propiciar i construir un lloc d’aprenentatge que sorgeixi espontàniament. En aquest espai el nen/la nena és el/la protagonista i constructor/a del seu propi aprenentatge. El paper de la mestra és secundari i es basa fonamentalment a organitzar i afavorir aquest aprenentatge. Mitjançant aquesta orientació pedagògica volem que els i les alumnes participin d’una manera més activa, constructiva i creativa del seu aprenentatge escolar i de creixement com a persona.

Els espais no són de lliure circulació. Un cop els alumnes han escollit l’espai d’aprenentatge al qual volen anar s’hi queden fins al final de la sessió.
En el següent vídeo podeu veure els diferents espais que les criatures poden triar a la nostra escola.