ELS ALUMNES DE SEGON GAUDEIXEN DE LA TARDOR

Els alumnes de segon estem gaudint de la tardor.  A  classe estem coneixent poemes i  endevinalles  d’aquesta estació, que portem nosaltres o ens ensenyen les Mestres.

Aprofitant que hi ha la classe de “ Les bruixes i els bruixots” i hem après a fer encanteris, a la festa de la Castanyada que vam organitzar a l’escola amb els companys d’Educació Infantil i Cicle Inicial van fer  un encanteri molt especial que va fer aparèixer a La Castanyera, també vam fer uns altres molt divertits.

A més a més els nens i nenes de segon  vam recitar poemes que havíem  treballat a la classe.

També va ser molt divertit conéixer la gran varietat de bolets que hi ha, cada un vam fer un tipus amb plastilina…vam haver d’observar molt els detalls i els vam exposar en una paradeta que va quedar d’alló més bonica….

Ara l’entrada de l’escola fa goig…doncs està ben guarnida de la tardor.

Aquí en teniu unes quantes fotos …

Els alumnes de segon.

GAUDINT DE LA TARDOR.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *