MATÍ DE CIÈNCIA!

Un matí de ciència al Lab 0-6 de Manresa. Observar, manipular, fer hipòtesis, investigar, deduir, experimentar… APRENDRE!
Experiències que ens ajuden a construir el pensament científic.
Seguim fent-nos preguntes que ens interpel·len i aprenent de l’entorn. La ciència ens apassiona!
LAB 0-6

JUGUEM AL PARC DEL PATUFET!

El divendres passat, per acabar la setmana gaudint molt del joc, vam sortir al Parc del Patufet. Vam aprofitar el bonic el dia que feia per gronxar-nos, pujar, baixar, córrer, fer joc simbòlic i fer descoberta de l’entorn.
Ens ho vam passar pipa!
Us deixem unes fotos…
Llegeix més»

EXPERIMENTEM AMB PASTA!

Aquests darrers dies hem  compartit un projecte d’experimentació amb pasta molt interessant. Hem jugat, hem barrejat, hem classificat, hem fet braçalets,… I hem fet hipòtesis sobre com estovar la pasta i transformar el seu estat  físic. Les converses que s’han generat han estat molt enriquidores.… Llegeix més»