“TRENCADÍS DE CANÇONS ” AL PALAU DE LA MÚSICA CATALANA

El 13 de febrer els i les alumnes de 1r i 2n vam anar al Palau de la Música Catalana a veure l’obra “Trencadís de Cançons”.

Vam poder escoltar cançons i veure danses i jocs tradicionals com “ La Gata i el Belitre”, “A la vora del camí” i “La cançó del Capità” entre d’altres, que els i les artistes ens van oferir amb molta delicadesa i que van endinsar i fer participar tot el públic al món musical.

Va ser una gran oportunitat per poder veure com tocaven els instruments i escoltar cançons en directe!

També vam poder gaudir del meravellós espai modernista en què  ens trobàvem, que era ple de formes i colors i que ens va encantar, tant per dins com per fora.

Si cliqueu a sobre podreu veure les fotografies d’aquest dia.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *