SETMANA TEMÀTICA: Patrimoni Cultural del Papiol

Aquí teniu un recull de fotos de totes les activitats que hem anat fent al llarg de la Setmana Temàtica.
El nostre objectiu ha estat conèixer coses noves de la Festa Major i del Papiol. També que els alumnes hagin disfrutat i s’ho hagin passat bé .Que guardin un record especial d’aquestes activitats i hagin après coses diferents a les d’un dia normal.

Rercordem que a partir del pròxim dimecres dia 7 a la Biblioteca Valentí Almirall es podrà visitar l’exposició dels diferents treballs que han fet els nens i nenes de l’escola.

FOTOS DE LA SETMANA TEMÀTICA