Concert Santa Cecília a Infantil

Aquesta tarda, diada de Santa Cecília, la classe de 6è Lleons, ha ofert el seu concert-espectacle a les classes d’Infantil.

Es tractava d’una representació on els protagonistes de la història, un lleons sorgits d’una pel·lícula, han fet tot el possible per trobar una cançó màgica que havien oblidat. Durant el seu recorregut per la selva, anaven demanant als seus amics si els podien ajudar a refrescar la memòria i així,  poder cantar plegats aquella cançó que tan els agradava.

Hem pogut escoltar intruments musicals, interpetats pels mateixos Lleons: el piano (la Clara, el Mateu i la Maria), l’ukelele (l’Aurora i la Luna), el clarinet (l’Eloi);  instruments Orff, tocats per tota la classe.

Hem escoltat dues cançons (Wimoweh i Akuna Matata) i hem vist dues coreografies amb danses interpretades i creades per la classe de Lleons.

Ha estat un concert per recordar!  El  mateix concert-espectacle el repetirem el proper divendres 29 de novembre a la Llar d’Infants del Carrer Canet.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *