Lleons hem actuat a Can Canet

La classe de Lleons (6è) hem sortit de l’Orlandai per presentar el nostre concert-espectacle a l’Escola Bressol Can Canet: Ens ajudes a trobar la cançó perduda?

Ens esperaven una munió de nens i nenes ben petitons que ens han escoltat amb molta atenció, tenint en compte la seva edat.

Els hem cantat, ballat i interpretat música amb instruments Orff.

Els Lleons que fan música fora de l’escola, també han interpretat petites peces amb els seus instruments, tal com van fer al concert que vam presentar a Infantil de la nostra escola per Santa Cecília.

El Biel C. s’ha estrenat i ha protagonitzat individualment una peça amb beat box.

Ha estat un matí de divendres ben especial, sobretot veient les cares dels nostres petits espectadors.