Hem transformat la via pública en un espai verd

Aquest matí, hem arribat a l’escola i hem trobat la instal·lació que pares i mares de l’Orlandai han preparat perquè hi puguèssim plantar flors.

A mesura que anàvem entrant a l’escola, l’espectació i la il·lusió de veure com els… Llegeix més»

Moguda per muntar el Parking Day

L’Orlandai ens hem sumat al Parking Day, un esdeveniment anual que té lloc a diverses ciutats de tot el món.
Transformarem l’aparcament de davant l’escola que dona al carrer Poeta Foix, en un petit jardí ple de plantes i flors de tots colors.
L’objectiu és reivindicatiu: volem… Llegeix més»

HORARIS I GRUPS ESPORT ESCOLAR CURS 2019-2020

A través del document adjunt trobareu tota la informació corresponent a l’esport 2019-2020 sobre les diferents activitats, equips, horaris d’entrenament
(orientatius fins que pengem els horaris definitius en funció dels grup)

Per fer una INSCRIPCIÓ a l’esport heu de clicar algun dels següents enllaços segons si sou… Llegeix més»

Els gegants al Delta: un REGAL inoblidable

Aquest cap de setmana, més de 325 persones hem acompanyat els gegants, Caterina i Quimet, al Delta de l’Ebre per celebrar els 30 anys de la Setmana Esportiva de l’Orlandai.

No oblidarem aquesta celebració, com tampoc la pujada amb els gegants al Puigsacalm (2014) o… Llegeix més»

Pati

Hi ha una comissió de mares, pares, mestres i alumnes que s’encarrega de crear nous espais al pati. Nous espais per crear més diversitat en el joc. La setmana passada hem estrenat un banc al raconet de la buguenvíl·lia i un espai per jugar amb la sorra amb unes fustes per penjar-hi estris i eines a la paret. Poc a poc, anem vestint el nostre pati…