PREINSCRIPCIÓ CURS 2020-2021

El període de matriculació és  del 13 al 17 juliol.

La matriculació serà preferentment telemàtica i la documentació necessària, ens l’haureu de fer arribar escanejada al correu de l’escola ceiporlandai@xtec.cat

De manera excepcional, pels casos en què no podeu fer la presentació telemàtica haureu de demanar cita prèvia per venir a l’escola

Telèfon cita prèvia: 932030935

Per formalitzar la matrícula cal aportar la següent documentació:

• Còpia del canet de vacunacions en el qual figurin les dosis de les vacunes rebudes amb les dates corresponents. Si no té carnet de vacunacions cal presentar un certificat mèdic oficial o el carnet de salut amb les dosis de vacuna rebudes i les dates corresponents. Si el nen/a no ha estat vacunat per indicació mèdica o per altres circumstàncies, cal presentar certificat mèdic oficial justificatiu.
  • Còpia del DNI renovat amb l’adreça nova, si no es va poder presentar amb la sol.licitud de preinscripció.
  • Targeta Sanitària del nen/a.
  • 2 fotografies mida carnet del/la nen/a
  • Els documents degudament emplenats i signats ( si no podeu signar al setembre), que us fem arribar en els arxius adjunts.

Full de matrícula amb dades personals de l’alumne/a

Carta de compromís de l’Escola

Autorització d’ús de la imatge

Full d’adhesió a l’AFA

Un cop rebem i comprovem  la documentació us farem el retorn confirmant la matricula del vostre/a fill/a.

Quedem a la vostra disposició per qualsevol consulta o aclariment que necessiteu.

ALUMNES ASSIGNATS AL CENTRE 07.07.20

ALUMNES EN LLISTA D’ESPERA 07.07.20

ALUMNES PREINSCRITS AL CENTRE 07.07.20

INFORME DE LES LLISTES ORDENADES DEFINITIVES