Els gegants al Delta: un REGAL inoblidable

Aquest cap de setmana, més de 325 persones hem acompanyat els gegants, Caterina i Quimet, al Delta de l’Ebre per celebrar els 30 anys de la Setmana Esportiva de l’Orlandai.

No oblidarem aquesta celebració, com tampoc la pujada amb els gegants al Puigsacalm (2014) o… Llegeix més»

Pati

Hi ha una comissió de mares, pares, mestres i alumnes que s’encarrega de crear nous espais al pati. Nous espais per crear més diversitat en el joc. La setmana passada hem estrenat un banc al raconet de la buguenvíl·lia i un espai per jugar amb la sorra amb unes fustes per penjar-hi estris i eines a la paret. Poc a poc, anem vestint el nostre pati…

Projectes d’investigació

Els grans de l’escola fem un  projecte d’investigació cada trimestre.
Tenim moltes opcions per escollir quin projecte d’investigació ens agradaria fer. Cadascú en tria tres i per ordre de preferència. Segons els projectes triats i les preferències, es fan grups barrejats entre 4t, 5è i 6è.… Llegeix més»