Concert de Santa Cecília a Primària

Avui, hem escoltat el tradicional concert de Santa Cecília que cada any es celebra a l’escola en aquestes dates.

En aquesta ocasió, el concert s’ha dedicat a uns intruments coneguts de l’Orlandai perquè participen a la cercavila de la Festa Major. Els Músics de Can Ponsic ens han interpretat peces tradicionals d’arreu del món amb: el sac de gemecs, la tarota, l’acordió, i el flabiol i el tamborí.

A part de col·laborar en la nostra Festa Major, el grup de músics de Can Ponsic també són propers nostres, ja que tenen la seu a la nostra escola. Cada dimecres, els podem escoltar en horari d’extra-escolar a les nostres aules.

En Pere Romaní, mestre d’acordió, ha estat acompanyat d’un nombrós grup d’acordionistes aprenents, entre els que hi havia la nostra amiga Violeta. També ha participat al concert l’Arnau F. tocant el flabiol i el tamborí.

En Marc Julià, pare de la Mariona, també ha interpretat les peces tradicionals tocant el sac de gemecs. Tot un luxe!

Si esteu interessats en tocar algun dels instruments esmentats i en participar com a músics en concerts i cercaviles, podeu posar-vos en contacte amb l’E.M.M Can Ponsic.