Caminem per venir a l’escola?

A castellà estem mirant un documental mol adequat pel nostre monogràfic CAMINS que es titula “Camino a la escuela”. A la pel·lícula es veuen diferents nens i nenes que van caminant a l’escola i han de superar molts obstacles per arribar-hi. Nosaltres ens hem fet una pregunta que hem solucionat amb les matemàtiques: Com venim a l’escola? Caminant, en cotxe, en bici?

Hem recollit les dades de totes les classes i ens ha sortit aquesta gràfica que mostra clarament que la gran majoria d’infants venim a l’escola en cotxe. De 153 persones, 106 venen en cotxe, 43 caminant, una en moto i una altra en bicicleta. Arrel de les conclusions han sorgit més preguntes que intentarem contestar més endavant. Una d’elles és: Per què essent un poble tan petit la majoria venim en cotxe? Ja us explicarem les respostes.

Cascades de gel🌬