Eleccions al Consell Escolar ajornades

Ajornament d’un any de la convocatòria d’eleccions per a la renovació dels consells escolars​.
Durant el mes de novembre dels anys parells es duen a terme en els centres educatius les eleccions per a la renovació dels consells escolars, acció que comporta l’accés de moltes persones… Llegeix més»

📊 Progamació General Anual 2020-2021

El passat dilluns 26 d’octubre vam presentar en Consell Escolar telemàtic el document que recull l’organització, els projectes i els objectius del centre per aquest curs escolar. Aquest document és una mena de declaració d’intencions pel curs escolar 2020-2021 i que revisarem a final de… Llegeix més»

✨Noms de les classes

Ja fa dies que tenim els noms de totes les classes en relació al Monogràfic d’aquest curs: Mirades.

Podeu veure el nom de cadascuna als blogs dels cursos a la barra lateral esquerra o al menú.

🌼Allà on miris, natura!

Després de molts mesos tancada… l’escola ja està agafant ambient. Tenim alumnes plens d’il·lusió i rialles per tot arreu i plantes a molts espais. Allà on miris, natura!🌼

Moltes gràcies especialment per la donació familiar, gràcies per fer-ho possible!

🍴Servei de menjador

Ja s’han resolt les Beques de menjador del Consell Comarcal. S’inicia un període extraordinari de sol·licitud per a les famílies noves o que ha canviat la seva situació familiar i/o econòmica. Consulta a direcció. Gràcies!

Aquí tenim als grups estables del primer torn dinant avui. Bon profit!

ACOMIADEM EL CURS 19-20!!!

Ha arribat el final de curs! Un curs que quan vam començar amb la il·lusió de cada any, no ens imaginàvem que acabaríem d’aquesta manera, acomiadant-nos cadascú des de casa seva, a través de les pantalles.
Cada any, una escola emmagatzema mil·lers de moments especials pels… Llegeix més»