PORTES OBERTES. PREINSCRIPCIÓ I MATRÍCULA 2019-20

Ja tenim el calendari per preinscripcions i matrícula pel curs 2019-20.

Calendari de preinscripció 2018-2019

Difusió de l’oferta
27 de març

Presentació de sol·licituds
Del 29 de març al 9 d’abril

Presentació de documentació al centre
Fins el 10 d’abril

Publicació llistes amb el barem provisional
26 d’abril

Presentació de reclamacions
Del 29 d’abril al 3… Llegeix més»

Les consignes del Carnaval 18-19

ENDEVINALLA  DE SÈRIES O PEL·LÍCULES
“Ja de misteri, amor,
ciència ficció o terror,
corre cap a la televisió
i escull una que t’agradi molt»
Aquesta va ser l’endevinalla pel dilluns, de la qual havien d’endevinar la consigna, que era anar vestits d’una sèrie o pel·lícula.Les nenes i nens de l’escola… Llegeix més»

Carnaval 2019

Divendres 1 de març, l’escola va celebrar el Carnaval.
El fil conductor de l’espectacle d’aquest any era el canvi en la música a través de les diferents dècades.
El resultat va ser un treball colorit i nostàlgic en alguns moments.
Esperem que el gaudíssiu molt!!!
Podeu veure les imatges… Llegeix més»

Gràcies

Els i les alumnes de les classes de 4t i 5è volem donat les gràcies a totes aquelles persones que el dia 22 de gener es van apropar a l’escola a donar sang. Gràcies a ells i elles van aconseguir 33 donacions que serviran per… Llegeix més»

Eleccions al Consell Escolar 2018

El Consell Escolar renova periòdicament els membres electes dels sectors de professorat, famílies i personal d’administració. Aquesta renovació es produeix cada dos anys i són substituïts la meitat dels membres dels sectors indicats per tal de facilitar la continuïtat en el treball del Consell.
Durant el… Llegeix més»

Gràcies

“No siempre podemos hacer grandes cosas,
pero sí podemos hacer cosas pequeñas con gran amor”. Madre Teresa de Calcuta

Apreciades famílies,
Ens adrecem a vosaltres per donar-vos les gràcies per tot el que heu fet per l’escola al llarg de tot el curs.
No acabem de trobar les… Llegeix més»

Final de curs

“Estimada escola,
Encara no ens podem creure que hagin passat tants anys des que vam començar a l’escola. Mirem enrera i pensem: aquesta etapa ja s’acaba, però en comença una altra de nova.
Durant aquest temps hem estat aquí i ens ho hem passat molt bé. Han… Llegeix més»

XERRADA D’EN CARLES PARELLADA

El proper dimecres 14 de març a les 17’30 tindrem la sort de tornar a tenir a l’escola al Carles Parellada.
L’AMPA de la nostra escola organitza aquesta xerrada-taller que porta com a títol “El paper de la família i el paper de l’escola en l’educació… Llegeix més»