Projecte: Músics

Entre tots vam pensar un nom per a la classe. Vam fer votacions i finalment va guanyar “Les músics i els músics”. Cada nen/a va fer un dibuix per decorar la porta. Entre tots vam votar quin disseny voliem. Vam crear el mural de la porta .

Després vam veure un video del conte “Els músics de Bremen” a la Pissarra Digital Interactiva. En rotllana,  cada nen/a va dir el que sabia de la música i els músics.

Vam pensar un logo per posar a les taules. Els logos van ser instruments musicals: la taula de la bateria elèctrica, la de la flauta, la de la guitarra, la de l’ ukelele, la del violí i la del piano.

Un altre dia, cadascú va dir una pregunta sobre el què volia saber sobre el tema. Es van apuntar a la pissarra i  van votar el tema que preferien. Finalment van sortir quatre temes:

• Història de la música.
  • Diferents tipus de música.
  • La vida de Mozart.
  • La vida de Beethoven

Cada grup de treball va escollir un tema de l’àmbit de coneixement del medi social. Ens vam plantejar com podiem buscar informació per treballar  i es va proposar buscar per internet (per parelles a l’ aula), anar a la biblioteca, buscar llibres, buscar informació a través de la pissarra digital.

Cada grup va fer un mural sobre el tema que havia escollit. Finalment, cada equip va explicar el seu mural a la resta.

Es va fer un “ Taller de l’ arpa” a l’ aula. Va venir una músic i ens va tocar peces musicals amb l’ instrument.