Espai Creatiu

A Cicle Mitjà, l’objectiu d’aquest taller és fomentar la creativitat i aprendre tècniques per elaborar diferents propostes relacionades amb l’art. Per tal d’aconseguir aquests objectius presentem diferents propostes: la primera consisteix en investigar i documentar-se sobre els habitatges del món i a partir d’aquesta recerca s’elabora una maqueta amb diferents materials per tal de representar els habitatges escollits.

En la següent proposta explorem diferents tipus de mosaics i elaborem un centrant-nos en l’obra de l’artista contemporània Elisa Insua.

En la tercera proposta els alumnes dissenyen prototips de jocs i els elaboren amb diferent tipus de materials.

Finalment l’activitat reciclart ens permet fer produccions artístiques utilitzant material reciclat.