Nous projectes, noves il·lusions

Com cada curs escolar, aquest ve carregat de novetats, i per nosaltres una de les novetats què creiem que tindrà més èxit és la incorporació d’Innovamat a l’aula de p4 i p5.

Què és això d’innovamat? És arribar al coneixement matemàtic a partir del diàleg i la manipulació per així fomentar un aprenentatge competencial sense mecanització, amb reptes vivencials, desenvolupant estratègies, respectant la diversitat d’aprenentatge i donant valor als processos matemàtics tal com: resoldre problemes, raonar, connectar, comunicar i representar.

I això a l’aula com queda reflectit? Doncs amb propostes de tallers, provocacions, racons i apletts. Tot ben lligat amb un fil conductor que són els Crics. Una petita escola d’insectes que ens acompanyen en aquesta nova aventura, la qual ben segur que gaudirem moltíssim!