Més de 400€ per la Marató de TV3

Com cada any, la nostra escola col·labora amb la Marató de TV3, enguany dedicada al Càncer.

Aprofitant que estem dins el Projecte Magnet i gràcies a l’ajuda i col·laboració del nostre partner el CIM (UPC) i a l’Ateneu de Fabricació de Ciutat Meridiana, aquest any els i les alumnes han participat molt activament, perquè cadascú d’ells ha dissenyat un prototip simbolitzant l’esperança que ofereix la Marató de TV3 per la investigació d’aquesta malaltia.

Després de triar els tres prototips que més agradaven, van crear el disseny i van fer la seva producció amb la impressora 3D. Amb aquest producte final en 3D es va preparar clauers, penjolls, arracades i agulles. També es van fer postals amb circuits elèctrics i rellotges de parquímetre.

L’1 de desembre es va fer una Fira a la plaça de l’església de Rubí, on es van vendre tots aquests productes i es van poder fer diferents tallers:  Robòtica amb Lego i BeeBot, Taller Makey Makey i Creació de Postals amb circuits elèctrics.

Amb tot això la nostra escola va recaptar per la Marató més de 400 euros!

Moltes Gràcies mestres, alumnes, famílies i amics per fer-ho possible!!!

Equip Escola Montessori

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *