Compartim aprenentatges

Hem tingut la sort de comptar amb la incorporació de nou professorat. El projecte de centre va prenent forma i es va consolidant i per tal de  continuar amb la línia d’escola seguint una metodologia Maker i Tinkering, fomentant les vocacions STEAM i el desenvolupament del pensament crític, hem intensificat un procediment que ja teniem adquirit entre les mestres. Les sessions de reflexió i pràctica conjunta són un puntal per compartir coneixement entre nosaltres i aquest any encara s’hi escau més.

En aquestes sessions coneixem alguns materials i recursos de que disposem a l’escola i l’enfocament metodològic que apliquem, tenint en compte la formació rebuda els passats 3 cursos  amb el Frank Sabaté dins del projecte Magnet.

També hem pogut gaudir de la visita de la Sílvia Zurita, coordinadora de formació del programa Magnet, que ha aportat un plus informatiu i acollidor sobre tot el que representa el projecte, per tal de reforçar la consolidació de l’equip pedagògic.