Apadrinament Lector

Aquest curs hem iniciat l’activitat d’apadrinament lector.

Un cop al mes tenim una setmana dedicada a l’apadrinament lector on es realitzen diferents activitats amb l’objectiu d’encomanar el gust per la lectura.

Es tracta d’una activitat cooperativa que es realitza en parelles formades pels alumnes de tercer a sisè que fan de padrins/es dels nens i nenes de P4 a segon.

Els/les padrins/es de lectura  adquireixen el compromís principal d’ajudar a aprendre a llegir, motivar-los i engrescar-los a la vegada que per ells/es els suposa adquirir un responsabilitat envers els més petits.

Petits i grans enforteixen els seus lligams i fan de l’escola una comunitat d’aprenentatge on tots podem aprendre els uns dels altres.