Feines d’Estiu 6è_2018

Benvolgudes famílies de 6è,

Els vostres fills i filles durant les vacances d’estiu han de fer algunes activitats  que us podeu descarregar d’aquesta pàgina web de l’escola.summer reading

Hi ha un dossier amb les activitats de les àrees de llengua catalana, castellana, anglesa i matemàtiques. Hem procurat preparar unes activitats  que no els prenguin molt de temps perquè és important que dediquin temps a jugar, a anar a la platja o a la piscina, en bicicleta, al casal, estar amb la família i els amics, fer excursions, etc. Us aconsellem que els ajudeu a fer una bona planificació per fer compatible el temps d’esbarjo amb el de treball escolar.

Aquestes activitats les hem preparat el professorat de sisè en col·laboració amb el de primer d’ESO. En començar el curs escolar, l’alumnat haurà de lliurar els dossiers als/a les  tutors/es de 1r d’ESO i fer les presentacions orals a les hores de tutoria. Cal que tot l’alumnat faci les activitats. El professorat de primer d’ESO les tindrà en compte  a les valoracions del primer trimestre.

Que passeu unes bones vacances.

Activitats Estiu-2018   Dossier de treball CATALA-CASTELLÀ-ANGLÈS-MATEMÀTIQUESS

Carta de la Direcció – Deures d’Estiu 2017-18