Sortim al poble per a promoure un estil de vida saludable!!!

L’alumnat de sisè de la Mise participem un any més en el Dia de l’Educació Física al carrer. Hem sortit al Parc de la Misericòrdia per a realitzar la sessió d’educació física.

“El DEFC és una iniciativa que vol mostrar a la societat com és l’actual Educació Física a les escoles. Aplega estudiants, professors i voluntaris seguint el lema “Estil de vida actiu per a tots i per sempre“. Impulsada per professionals d’Educació Física amb el suport del Consejo COLEF i els col·legis professionals autonòmics, vol seguir guanyant participants cada any. Creiem en una Educació Física integral i integradora, per a tots i per a tota la vida, com a base per instaurar uns hàbits saludables i un Estil de Vida Actiu.”

Un Nadal d’aventures a Som Mise !

Benvolgudes famílies,

Aquest any, l’equip Som Mise han unit les seves forces per crear una felicitació de Nadal única i memorable. Inspirats en la màgia de “Toy Story”, hem recreat un món d’aventures nadalenques que segurament farà somriure a petits i grans.

Us convidem a gaudir del nostre vídeo especial, on els nostres mestres es converteixen en personatges encantadors que porten a la vida l’esperit festiu.

Aquesta és la nostra manera de desitjar-vos unes festes plenes de riures, amor i moments inoblidables. Que aquesta temporada de festes sigui tan especial com ho és per a nosaltres, i que l’alegria de Som Mise arribi als vostres cors.

Amb tot el nostre afecte,

l’Equip Som Mise

BON NADAL I FELIÇ ANY NOU !!!

CALENDARI DE PREINSCRIPCIÓ I MATRÍCULA CURS 2023/2024

CALENDARI DE PREINSCRIPCIÓ I MATRÍCULA CURS 2023/2024:

• Publicació oferta inicial
    3 de març

Presentació de sol·licituds amb suport electrònic/informàtic (preinscripció)
    6 al 20 de març

Presentació de documentació
    21 i 22 de març

Publicació de les llistes amb la puntuació provisional
    21 d’abril

Termini de reclamacions (utilitzant eina electrònica)
    21 al 27 d’abril